[Kepviselok] Nyúzos félévnyitó napja módosult

Tétékás Nyúz főszerkesztő foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2011. Sze. 17., Szo, 17:35:55 CEST

Sziasztok!

A holnapra tervezett Nyúzos félévnyitó találkozó időpontja ismét mósodul,
mert tegnap hiába hívtam fel négy kávézót is, egyetlen helyen sem tudtam
már asztalt foglalni vasárnapra. Hétfőre viszont kaptam asztalt a Prágába,
így HÉTFŐN 18:00-kor a félévnyitó találkozónk és az első idei lapindító a
Prága kávéházban lesz. Találkozó 17:50-kor a Kálvin téri metrókijáratnál.

Elnézéseteket kérem, hogy másodjára is tolódott az időpont egy napot,
remélem, hogy azért el tudtok jönni.

Gansperger Gábor
főszerkesztő
Tétékás Nyúz