[Kepviselok] barlangászás

Kiss Boglárka kornyszk at ttkhok.elte.hu
2011. Sze. 18., V, 18:51:03 CEST

Sziasztok!

Először is gratulálok mindenkinek a tegnapi eredményekhez! A szuper rövid
KGY-hez pláne :)

Másodszor: tegnap este beszélgettünk Flórával és Verával, és felmerült egy
összetartás gondolata, nevezetesen, hogy menjünk el barlangászni.
Nekem van ismerősöm, aki szokott levinni csapatokat a Mátyás-barlangba,
minket is vállalna, 1500 Ft lenne fejenként és (szerintem) hatalmas
élmény.
Ha van rá igény, akkor felveszem vele a kapcsolatot, viszont ezt relatíve
gyorsan kéne, hiszen az egy dolog, hogy lent kb állandó a hőmérséklet, de
maszatosan, kimelegedve kijönni a hidegre annyira nem jó dolog.

Ha bárkit érdekel, jelezze, és megoldjuk! :)

Üdv,
Bogi
Kiss Boglárka
ELTE TTK Hallgatói Önkormányzat
Környezettudományi Szakterületi Koordinátor

E-mail:  kornyszk at ttkhok.elte.hu
Tel:  0630-919-1034
http://kornyezet.elte.hu
http://kornytud.elte.hu