[Kepviselok] vizsgaeredmények az interneten

Tanulmányi elnökhelyettes - ELTE TTK HÖK taneh at ttkhok.elte.hu
2011. Sze. 27., K, 19:26:39 CEST

Sziasztok,

Ahogy Attila mondja, mivel

HKR 69. § (1)
"Az írásbeli vizsgák és a szigorlat írásbeli része eredményének
nyilvánosságra hozatalakor szigorúan ügyelni kell a személyes adatok
védelméről szóló jogszabályok betartására. A hallgatók előzetes írásos
beleegyezése nélkül vizsgaeredmények név vagy EHA kód szerint
meghatározva nyilvános helyen nem jelenhetnek meg."

Szép estét,
Árendás Péter
Tanulmányi elnökhelyettes
ELTE TTK HÖK