[Kepviselok] Nyúz címkézés

Tétékás Nyúz főszerkesztő foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2011. Sze. 28., Sze, 11:57:09 CEST

Sziasztok!

A Tétékás Nyúz tiszteletpéldányainak címkézését sajnos Tudja Évinek már
nincs ideje csinálni, nekem pedig az elmúlt két hétben annyira nem volt
semmi időm, hogy nem tudtam ezzel foglalkozni.

Kérnék ezért 2-3 önként jelentkezőt, akik HOLNAP az első három szám
címkézését megcsinálják velem együtt. Akik csináltak már ilyen korábban,
mindenképp előnyben vannak.

Mellékletben csatoltam a tiszteletpéldányok tulajdonosait, kérném
elsősorban Dukit és a szacskókat, de mindenki mást is, hogy nézze át ezt a
dokumentumot, hogy a július óta eltelt változásokat frissíthessem.

Gansperger Gábor
főszerkesztő
Tétékás Nyúz
E-mail: foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
Telefon: (20) 253 9076
Skype: kisgans

Name: NYUZ       _CIMKE_2011_július_4.doc
Type: application/msword