[Kepviselok] Beszámoló közgyűlésre

Kollégiumi biztos - ELTE TTK HÖK kollbiz at ttkhok.elte.hu
2012. Ápr. 15., V, 15:46:03 CEST

Tisztelt képviselőtársaim, kedves barátaim!

Ahogy egy régi régi Dakota közmondás is mondja: számolj be, mert jön az
elszámoltatás!

Álljon tehátalább beszámolóm az elmúltidőszakról:

-a levélben érkezett hallgatói megkeresésekre hiánytalanul válaszoltam,
több TTK-snak sikerült bekerülnie koliba az elmúlt időszakban

-a kollégiumi várólisták kiürültek, a felvétel folyamatos. Helyek inkább a
NUK-ba vannak. A kollégiumi pótjelentkezésről hirdetést rakattam ki 2
héten keresztül a Nyúzba, amit főszerk úrnak ezúttal is köszönök

-a Kollhök a felvételi kiírás csúszását jelezte. Ennek oka hogy még
nemtudni, hogy az Egyetemi Kollégium milyen paraméterekkel írhatja ki azt.
Erről sajnos bővebb információt Szeifert Tanár úr kérésére nem adhatok.

-a hetekben zajlanak le a kollégiumi napok ELTE szerte. Mindenkinek
ajánlom, nem csak kollégistáknak, hogy vegyenek részt rajtuk!

Köszönöm hogy meghallgattak, vissza is adnám a szót házelnök úrnak.

--
Sándor Máté Csaba
ELTE TTK HÖK