[Kepviselok] Jelentkezési adatok - villámelemzés

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2012. Ápr. 17., K, 00:06:25 CEST

Sziasztok!

Csatolva találtok egy táblázatot. Ebben zölddel jelöltem a mezőket, ahol
tavalyhoz képest nőtt, pirossal, ahol csökkent a jelentkezés.

Engem meglepett az eredmény. A TTK iránti érdeklődés enyhe csökkenést
mutat. Ami látszik, hogy a részösztöndíjak (félig támogatott) sokakat
motiváltak, ugrásszerűen megnőtt a költségesre jelentkezők száma.

Ugyanakkor, mind az államisok száma csökkent, csak biológia, fizika és
földtudományi alapszakon nőtt.

Tendencia alapján minimális állami ponthatár növekedést várok, az említett
szakokon jelentősebbet is. Számonunk kell viszont sok rész, sőt akár
teljes ösztöndíjasokkal is. Annyiban változhat a helyzet, hogy a gazdasági
és társadalomtudományi terület megnyirbálása miatt jelentősebb lehet a nem
első helyen jelentkezők közül azok száma, akik végül itt kötnek ki. Épp
ezért a részösztöndíjasok ponthatárát megtippelni se merem, a költségeseké
várhatóan nem változik, hiszen mindenkit, akinek van még állami féléve
várhatóan államira vagy részösztöndíjra vesznek fel.

Üdv:
Dukán András Ferenc :)
Elnök
ELTE TTK HÖK