[Kepviselok] lemondás

Gazdasági elnökhelyettes - ELTE TTK HÖK gazdeh at ttkhok.elte.hu
2012. Ápr. 19., Cs, 10:06:59 CEST

Kedveseim!

Pedzegettem már, hogy lassan le szeretnék mondani a gazdasági
elnökhelyettességről. Úgy érzem, elérkezett az idő, hogy ezt bejelentsem
képviselőlistán is. Ezért kérem, hogy akit minimálisan is érdekel a
tisztség, az keressen fel. Illetve ezt lehet mondogatni másoknak is.
Bárkinek szívesen mesélek a feladatokról, aztán meglátjuk, mi lesz belőle.

Mindenkinek gyönyörű tavaszias napot!

Vera

ui.: A félreértések elkerülése végett jelezném az EB-nek, hogy nem a
lemondásomat jelentettem be, hanem csak annyit, hogy le fogok mondani az
elkövetkezendő időben.

--
Ivancsó Veronika
Gazdasági elnökhelyettes