[Kepviselok] OFF: Mulatozás holland hallgatókkal

Tudományos Biztos - ELTE TTK HÖK tudbiz at ttkhok.elte.hu
2012. Ápr. 27., P, 17:18:22 CEST

Sziasztok!

Holnap érkezik pár napra Budapestre egy holland biológus hallgatókból álló
társaság tanulmányi kirándulásra. A programjaik során ellátogatnak majd
Egyetemünkre is, előtte azonban az első este egyből belevetik magukat a
"pesti éjszakába". Örülnének annak, ha bennszülött hallgatók is
csatlakoznának hozzájuk egy kis eszmecserére, közös italozásra és
lazulásra.

Ha érdekel, hogy hogyan mennek a dolgok náluk, ha szívesen mesélnél nekik
az itteni helyzetekről, ha csiszolnád az ittasangol tudásod, akkor
csatlakozz hozzánk. A rendezvény helyszíne valószínűleg változó lesz, mert
nem tartanak fenn szombat este 40 helyet a helyeken, amiket megkerestem,
ezért nem tudom, hogy hol fogunk megállapodni végül. Ezért javaslom, hogy
keressetek 22:00 körül telefonon (0036705720766), ha csatlakoznátok.

Remélem jöttök páran és megmutatjátok a vendégeinknek, hogy hogy mulat egy
igazi magyar egyetemista.

Dávid