[Kepviselok] LENszórólapozás (+stb)

Barát Viktor baratviktor at ttkhok.elte.hu
2012. Ápr. 29., V, 19:03:41 CEST

Sziasztok!

Még egyszer kérlek Titeket, hogy legalább naponta-két naponta
lájkoljátok/osszátok meg a LEN fb oldalát illetve posztjait!

Más:

Ugyan (nagyon) megkésve, de nemsokára megérkeznek a LEN szórólapok,
amelyeket záros határidőn belül ki kellene szórni.

Szórólapozás biztosan lesz május 4-én (pénteken) illetve május 7-én
(hétfőn), ekkor mindkét napra legalább 8-8 emberre lenne szükség az alábbi
helyszínekre:

Lágymányos
BME
Corvinus
SOTE
BGF
ELTE ÁJK
ELTE BTK
ELTE PPK(Kazy)

Ha csoda történik, akkor már május 3-án (csütörtök) délután el lehetne
kezdeni a szórást.

Lehetőleg párosával jelentkezzetek ha tudtok! (a hely és az időpont
megjelölésével)

Hasonló munka lenne a LEN kísérőprogramjának,az Újbudai Gasztrofesztivál
is a szórólapozása. Ez ugyanekkor lenne annyi különbséggel, hogy a
11.kerületben kellene a lakosok postaládáiba bedobni a szórólapokat. Erre
6 emberre lenne szükségem!

Jelentkezni május 1 (kedd) 16:00-ig lehet a barat.viktor(at)gmail.com címen.
A levél tárgya legyen "LEN szórólapozás"

Köszönöm,

Barát Viktor
LEN marketing