[Kepviselok] Távollét + bejelentés

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2012. Aug. 1., Sze, 22:33:00 CEST

Sziasztok!

Mivel holnaptól nem vagyok Budapesten (annál inkább leszek
gólyatáborokban), ezért a mai napon összehívom a záró és az alakuló
Küldöttgyűlést. Telefonon mindig elérhető vagyok, úgyhogy bármikor
hívjatok nyugodtan. Ha szükséges személyesen is meg tudok jelenni, csak
minél előbb szóljatok.

Az elmúlt időszakban az Alapítvánnyal kapcsolatos ügyintézés rendkívül
lefárasztott, felduzzasztotta a haragosaimnak a számát, sőt
megkérdőjelezhető hasznosságú döntésekbe is belefuttatott.

Az eredeti elnöki pályázatomban leírt 3 cél közül kettő megvalósult vagy
megvalósulás küszöbén áll. A szabályzatokat rendbehoztam, a szakterületi
bizottságok az őszi félévben megalakulhatnak. A kommunikáció is sokat
javult, ezzel azonban nem vagyok teljes mértékben elégedett, ennek
megjavítása azonban nem valósulhat meg ezzel foglalkozó tisztségviselő
nélkül, bármekkora is az elnök erőfeszítése. Az Alapítvány új iránya is
kirajzolódni látszik, a nyár végére várhatóan sikerül belevágnunk az új
hosszútávú stratégiába.

Ennek fényében úgy döntöttem, hű maradok az elmúlt két pályázatom
mottójához: "Némely foltok nem távolíthatóak el az anyag megsértése
nélkül."  Az ELTE TTK HÖK jobban jár egy új vezetővel, így az alakuló
küldöttgyűlésen nem indulok újra.  Akit érdekel az elnöki poszt, keressen
meg, szívesen vállalok felkészítést.

Köszönöm mindenkinek az együtt töltött időt és munkát, ugyanakkor korai
még a búcsúzkodás és a köszönetnyilvánítások sora. A következő hónapban
továbbra is én vezetem az Önkormányzatot, a záró Küldöttgyűlésen a helye
az ilyesfajta megnyilvánulásoknak. Ráadásul nem tűnök el, képviselő
leszek, sőt  még az is előfordulhat, hogy valamelyik területre
koncentrálom energiámat egy tisztség betöltésével. A figyelemmegosztás
amúgy se volt soha erősségem.

Az Önkormányzat jövője rajtatok múlik, főleg az újakon. Ha van
elképzelésetek, amiért képesek vagytok lelkesen és megalkuvás nélkül
harcolni, az már elég mindenhez akár a HÖK-ben, akár az életben: "Így
mivel langyos vagy, és sem forró, sem pedig hideg: kiköplek a számból."
Jel 3,16

Vidám nyarat:
Dukán András Ferenc :)
Elnök