[Kepviselok] Bódvarákó kellékigény

Gazdasági elnökhelyettes - ELTE TTK HÖK gazdeh at ttkhok.elte.hu
2012. Aug. 22., Sze, 23:04:00 CEST

Kedves Balázs!

Most értesültem előző képviselőlistára küldött leveledből, hogy holnap ki
szeretnétek vinni elég sok dolgot. Sajnos délelőttre már más programom
van, esetleg késő délután be tudok menni aláírni a kiviteli engedélyeket
és átnézni, miket visztek ki, ugyanis nem csak a leltárban szereplő
eszközökről készül kiviteli engedély.

Némileg meglep ezeken kívül, hogy hangtechnikát is kértek, hiszen ezt már
elég rég óta nem tudunk biztosítani.

Gondolom a raktárba László Dávid enged be titeket, mivel Duki vidéken van
és nekem nem szóltatok. Dávid majd tudni fogja elvileg, hogy melyik polcon
vannak a Geo-bio Gólyatábor kellékei, ami megkönnyítheti dolgotokat.

Jó lenne továbbá, ha a pontos listát majd csak a kiviteli engedélyek
iktatása után küldenéd ki képviselőlistára az elvitt eszközökről.

Üdv,
Vera

--
Ivancsó Veronika