[Kepviselok] ELTE Éjszakai Sport Meghívó

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2012. Dec. 5., Sze, 20:16:41 CET

Kedves Képviselők!

Miközben az EHÖK-ben elszenvedője vagyok az EHÖK működésképtelenségét
taglaló, és arra megoldást egyelőre nem találó elnökségi ülésnek, addig is
az örömteli híreket próbálom feldolgozni a levelezésemben:)

Szóval kaptunk meghívót az Éjszakai Sportra, ami egyrészt nagyon kedves,
másrészt bár nekem szól, titeket is hívnak benne, harmadrészt pedig én
mindenképpen lenézek:)

Üdv,
Bence

--