[Kepviselok] Likeoljátok, osszátok meg!

Gazdasági elnökhelyettes - ELTE TTK HÖK gazdeh at ttkhok.elte.hu
2012. Dec. 6., Cs, 15:16:35 CET

Sziasztok!

A mai "sajtótájékoztatóról" az index lehozott egy cikket. Javslom, hogy a
TTK HÖK-ös megosztást like-oljátok, osszátok meg, legyünk proaktívak.
http://www.facebook.com/eltettkhok/posts/291555450965160

Javaslom szombatra vagy vasárnapra rendkívüli Választmány összehívását a
témában és kommüniké elfogadását. Illetve általában a kérdés megvitatását,
a tandíj-kérdés sose volt egyértelmű, nem gondolom, hogy ne lennének
támogatói. Az álláspontom szerint, amíg nincs önálló véleményünk, addig az
EHÖK és a HÖOK véleményét, mint részönkormányzat, illetve "tagszervezet"
automatikusan adjuk tovább és fogadjuk el.

Épp ezért a HÖOK Választmányra jó lenne, ha valaki elmenne a TTK HÖK-ből,
elsősorban Bence, ha jól tudom, holnap lesz.

Tudom, hogy zh-k vannak, de ez most nem ér rá, a mozgalomnak most a
szokásosnál nagyobb aktivitást kell mutatnia! És azt hiszem a listákon is
jó lenne valamit hozzászólni.

Üdvözlettel:
Dukán András Ferenc :)
gazdasági elnökhelyettes