[Kepviselok] Tüntetés

Gazdasági elnökhelyettes - ELTE TTK HÖK gazdeh at ttkhok.elte.hu
2012. Dec. 12., Sze, 13:21:26 CET

Sziasztok!

Vonulás nem lesz, de javaslom, hogy akik jönnek közülünk, azok
találkozzanak fél és háromnegyed 4 között az Északi HALI-nál,
transzparenseket odavisszük Mákossal és tartunk rövid eligazítást is. A
nagy ELTE TTK transzparens renoválása folyamatban, ha minden jól megy, az
látszani fog a tömegben, ott megtaláljuk egymást, ha később jövünk is,
csak a rendezvény után kerüljön vissza a HALI-ba.

Üdv:
Dukán András Ferenc :)
gazdasági elnökhelyettes
ELTE TTK HÖK