[Kepviselok] Hallgatói részvétel a Kari Tanácsban

Jancsó Tamás jtomi at ttkhok.elte.hu
2012. Dec. 21., P, 11:42:40 CET

Sziasztok!

Mellékelve küldöm a rövid kis levelezésünket ami kialakult a Kari Tanács
hallgatói részvétel aránya kapcsán, a Kari Tanács tagok látták élőben. A
második levelemre nem érkezett válasz. Ez egy nagyon fontos kérdés lesz
jövőre, mivel a Szenátus döntése értelmében lehet a képviseletünk a
jelenleginél csekélyebb.
Úgyhogy lehet mindenkinek gondolkodni érvekről, amit a képviseletünk
védelme mellett felhozhatunk. Kiemelten ajánlom az egyes Intézeti-Centrum
Tanács tagok figyelmébe, mert ott is eldőlhetnek dolgok.

Igazából amikor eddig beszélgettem oktatókkal, egy dologra nem tudtam
szépen választ adni, főleg azért mert én evidenciának tekintettem, ezért
nem is számítottam rá, hogy érvelni kell mellette. Ez pedig az, hogy miért
érinti súlyosan a TTK HÖK érdekérvényesítő képességét és ezen keresztül a
TTK-ét is, ha szinte az összes Kari Tanácsban 33 %-os képviselete lesz a
HÖK-öknek, nekünk pedig nem. Erre meg kell fogalmazni, egy szép mindenki
számára meggyőző indoklást, választ.

Ide leginkább, de akár személyesen nekem küldjétek el ha vannak szép
válaszaitok.

Mindenkinek békés, boldog karácsonyt! :)

Tomó