[Kepviselok] főszerkesztő-választás FEBRUÁR 9. 14:00

Tétékás Nyúz főszerkesztő foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2012. Feb. 2., Cs, 08:40:58 CET

Sziasztok!

Mivel mindhárom jelölt megerősítette, hogy megfelel az időpont, a
főszerkesztő-választás a február 9-én 14:00-kor kezdődő rendkívüli
Küldöttgyűlésen lesz.

A szerkesztőség tagjait arra buzdítom, hogy gyertek el minél többen,
kérdezzetek bátran a jelöltektől.

A három jelöltet pedig arra kérem, hogy a hétfői megbeszélésünk után
készítsék el részletes pályázatukat, amelyet kedd estig küldjenek ki a
szerkesztőségi levelezőlistára (én pedig továbbítom a képviselőlistára).

Gansperger Gábor
főszerkesztő
Tétékás Nyúz
E-mail: foszerkeszto at ttkhok.elte.hu