[Kepviselok] a kommenteket azért érdemes lehet átolvasni

Tudományos Biztos - ELTE TTK HÖK tudbiz at ttkhok.elte.hu
2012. Feb. 17., P, 14:21:40 CET

Sziasztok!

Sajnos alapvetõen egyet kell értenem a közlemény visszhangjával.

Elhamarkodott, megalapozatlan, pökhendi, simulékony...

Szerintem ez egy nekifutásból elkövetett öntökönrúgás, amit súlyosbít az,
hogy arról, akinek tetszeni kívánt volna a HÖK ezzel a közelménnyel,
lepergett ez az egész, mint trágyalé a Gore-Tex kabátról. A hallgatóság
viszont néptömegként az egyszerû üzenetekkel és a radikális
megmozdulásokkal aktivizálható, ebben a HÖK eléggé le van maradva a
HaHa-val szemben, mert megköti a saját kezét a remekbe szabott, de az
erõpolitikával szemben teljesen hatástalan.

Nem tudom, hogy társadalmi normáknak megfelelõ fellépéssel mit akar elérni
az EHÖK, amikor a legnagyobb egyetem rektora az ftv. elõkészítése során
kétszer látott hivatalos tervezetet a NEFMI-tõl? Elõször a legelsõ
verziót, aztán egyet végsõ véleményezésére, amit hamarabb tárgyalt a
kormány, mint amilyen határidõt a rektorok kaptak a véleményezésre?

Ha itt simulni van kedve az EHÖK-nek, akkor hajrá!

Dávid