[Kepviselok] Beszámoló

Máté Csaba Sándor kollbiz at ttkhok.elte.hu
2012. Feb. 18., Szo, 17:41:22 CET

Tisztelt Képvsielőtársaim, kedves barátaim!

Az elmúlt időszakban a következő fejlemények voltak kollégiumi téren:

- Az elmúlt két hónapban is igyekeztem elérhető maradni, sok hallgatói
megkeresés érkezett a várólistán elfoglalt helyükkel, mihamarabbi
kollégiumi elhelyezésükkel kapcsolatban, volt akivel személyesen is
találkoztam. Legtöbbjüknek azóta megoldódtak a problémái és bekerültek
valamyelyik kollégiumba. A felvétel folyamatosan zajlik, azonban nem állt
elő az a helyzet jelenleg, mint az előző években, hogy félév végére üres
várólisták és tátongó helyek maradtak.

- Az előző beszámolóm óta két kolhök küldöttgyűlésen vagyunk túl. Az egyik
évértékelő karácsonyi űlés volt, a másodikon pedig kollégiumi főigazgatót
választottunk, ez utóbbin Serfert Tibor Tanár úr programját támogatta a
kolhök. Főigazgató úr elmondta, hogy bár sikerült megtartani a
kollégiumokat az egyetem fenntartásában, az üzemeltetés így is komoly
gondokat fog okozni, ugyanis az egyetem az üzemeltetési költségek
átvállalását az Egyetemi Kollégiumnak utalta vissza. Jelenleg ennek a
következményei még nem láthatók tisztán, azonban az egyetem állami
finanszírozási kérdéseinek tisztázásával pár hónapon belül részletesebb
információkat kapunk a következményekről.

Üdv néked ifjúság!

Sándor Máté Csaba
Kollégiumi biztos