[Kepviselok] Beszámoló és lemondás

Elnk - ELTE TTK HK elnok at ttkhok.elte.hu
2012. Feb. 19., V, 23:08:04 CET

Sziasztok!

Nagyrszt egyetrtek Penvel, azzal a kis kiegsztssel, hogy
termszetesen az aktulis tisztsgvisel brkit bevonhat a munkjba, akr
kzsen is kezelhetik a leveleket.

A KGY nevben kikrem, hogy szavazgp lenne, egyltaln nem biztos, hogy
nem rkezhet mg sszeszedett, rdemi plyzat olyan embertl, aki nem
kereste meg a tisztsgviselt. Az ilyen persze ritka, de azt gondolom,
hogy ettl mg nem lenne szabad kizrni.

dv:
Dukn Andrs Ferenc :)
Elnk