[Kepviselok] északi és déli hali

Tabajdi Péter pene at ttkhok.elte.hu
2012. Jan. 11., Sze, 17:02:31 CET

1: déli: a szervert ki ne kapcsoljátok :)
2: déli: szintúgy ne akarjátok kikapcsolni se az elnökhelyettesi, se
az elnöki gépet. oka van, ha be vannak kapcsolva.
3: déli: a többi gépen beállítom természetesen (bár jelzem, négyen
biztos be van, fél óra inaktivitás után leállnak, egy kérdéses csak,
ha jól emlékszem). viszont: a két linuxos közötti windows gép nem
fog kikapcsolni sohasem magától, ugyanis leállás előtt még
szinkronizálni akar. ha a nyúzos kollegák úgy nyilatkoznak, hogy ez
a feature már nincs használva általuk, akkor kilőhetem, és ez is le
tud állni magától (ugyanis felhasználói megerősítést kér everytime).
4: északi: beállítom, fogalmam sincs, hogy hogyan vannak perpill
konfigurálva.

üdv,