[Kepviselok] farewell

Tétékás Nyúz főszerkesztő foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2012. Jan. 23., H, 15:57:36 CET

Sziasztok!

Búcsúzom tőletek, február 6-i hatállyal lemondok, a tavaszi félév során
már új főszerkesztő viszi tovább a Tétékás Nyúzt.

Az ok prózai: sajnos nem sikerült megugranom a földrajz alapszak által
támasztott követelményeket, harmadszori tárgyfelvételes bukásom miatt pár
napon belül elbocsátanak a szakról. Kérvényt nem adok be, mert nem látom
értelmét és amúgy is volt már korábban ilyen kérvényem. Inkább elfogadom,
hogy kevés voltam az ELTE-re.

Bár szeptemberben egy évre választott meg a TTK HÖK Küldöttgyűlése, a
szakról való elbocsátásom ezt felülírja. Mivel nem leszek juttatásképes,
anyagi helyzetem pedig nem teszi lehetővé, hogy ingyen legyek
főszerkesztő, ezért inkább dolgozom fél évet valahol máshol teljes
munkaidőben, normál munkabérért. Szeptemberben már egy teljesen más
egyetemen kezdem az új tanévet, így nem csak a Nyúztól, hanem az ELTE-től
is búcsúzom.

Négy éve kezdtem a Tétékás Nyúznál, az utolsó 9 hónapra megadatott a
főszerkesztőség is. Nagyon jó volt veletek együtt dolgozni, kiváló csapat
részese lehettem. Szeretném megköszönni mindazoknak a segítségét és
munkáját, akikkel kapcsolatban álltam az elmúlt időszakban. Borzasztóan
sajnálom, hogy így alakult, de eközben örömmel és boldogsággal is tölt el,
hogy valami igazán jó dolognak voltam részese.

Természetesen nem szakadok el tőletek végleg, a továbbiakban bármiben a
segítségetekre leszek, legyen szó szerkesztésre beugrásról, fontos cikkről
vagy csak egy jótanácsról.

Aki úgy gondolja, hogy szívesen lenne főszerkesztő, e hét péntek délig
jelezze nekem és felkészítem!

Viszlát, és kösz a halakat!

Gansperger Gábor
főszerkesztő