[Kepviselok] főszerkesztő-választás

Tétékás Nyúz főszerkesztő foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2012. Jan. 28., Szo, 07:27:56 CET

Sziasztok!

A TTK HÖK következő Küldöttgyűlése (amelyen többek között főszerkesztőt is
választanak) február 14-én lesz, így lemondásom nem a korábban jelölt
február 6-i dátummal, hanem február 14-én 23:59-től érvényes.

Tegnapig hárman jelentkeztek a főszerkesztőségre, Spiller András, Fontányi
Andor és Török Balázs. Őket az elkövetkezendő napokban felkészítem a
főszerkesztői feladatokra, beavatom mindhármukat a Nyúz jelenleg is folyó
projektjeibe, napi ügyeibe. Így bármelyikük is lesz az utódom, azonnal és
probléma nélkül át tudja venni a főszerkesztőséget. Február 14-én este a
frissen megválasztott főszerknek átadom a nyúzos e-mailfiókok, a
nyúziratok és a nyomdai ftp-szerverek és a Déli Hallgatói Iroda
számítógépeinek jelszavait; illetve az iroda kulcsát, a belépőkártyát és a
Nyúz tulajdonában álló könyveket, társasjátékokat.

Gansperger Gábor
főszerkesztő
Tétékás Nyúz
E-mail: foszerkeszto at ttkhok.elte.hu