[Kepviselok] lemondás

Máté Csaba Sándor kollbiz at ttkhok.elte.hu
2012. Jan. 29., V, 12:19:01 CET

Sziasztok!

*villogóiróniafeliratbekapcsol*

Vegyetek levegőt, nem veszítitek el egyetlen, és hőn szeretett kollégiumi
biztosotokat, aki nélkül természetesen értelmét vesztené a hök puszta léte.

*villogóiróniafeliratkikapcsol*

Szóval amiről le szeretnék mondani az a KÖB delegáltságom, valamint a mai
következő tábla boci csokoládé elfogyasztása. Ez utóbbit már vissza is
vonnám.

Köszönöm mindenkinek akivel együtt dolgozhattam, az elnököket, akik
szenvedtek helyettem is a hibáim miatt, és segítettek belső szakmai céljaim
megvalósításában. Nem kissé járult hozzá szellemi valóm és szociális
érzékenységem fejlődéséhez (leépüléséhez) az itt eltöltött idő.

Mindazonáltal sajnos nem sikerült utódot találnom sem nekem sem a
szakterületi biztosomnak, úgyhogy aki ezt olvassa és fizikus, az nézzen
magába mélyen. Aki látja magát szoctámokat javítani hajnali 2kor, az
jelentkezzen valakinél (csak ne nálam).

További kellemes ténykedést!

Tapi