[Kepviselok] Törvénymódosítás

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2012. Júl. 12., Cs, 16:22:01 CEST

Sziasztok!

Elfogadta az Országgyűlés az nftv. módosítását. Az OGY honlap elég
káoszos, illetve még alá kell írnia az ogy. és a közt. elnöknek, de ha
minden igaz, akkor két dolgot emelnék ki.

1. A hallgatói szerződés mégis lesz, törvényben szabályozva. Újra
alkotmánybírósághoz fordulunk.

2. A hallgatói önkormányzatnak nem tagjai a doktoranduszok. (A
doktorjelöltek érdekes módon igen, ezt hanyagságnak tippelem, nem a
jogalkotó szándéka szerintem, részemről kezdeményezni fogom állásfoglalás
kérését.Az is lehet, hogy csak én nem értek a jogszabályértelmezéshez.) Ez
szeptemberben lép életbe. Természetesen amint tiszta lesz a jogi
környezet, szólni fogunk, hogy mi a teendő.

Üdv:
Dukán András Ferenc :)
Elnök
ELTE TTK HÖK