[Kepviselok] Lemondás

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2012. Júl. 16., H, 10:44:13 CEST

Sziasztok!

Köszönöm szépen Zsuzsinak a munkát! Teljesen nem fogjuk azért elveszteni,
az 5vös 5km szervezésében számítunk rá.

A legutóbbi levele óta az utánpótlásképzést már elkezdtük, de ez
természetesen nem jelenti azt, hogy még ne csatlakozhatna bárki. A
pályázatokat tehát várom, aki nincs fenn a képviselőlistán, az a
hoktitkar-ra tudja küldeni.

Üdvözlettel:
Dukán András Ferenc :)
Elnök