[Kepviselok] irodák

Gazdasági elnökhelyettes - ELTE TTK HÖK gazdeh at ttkhok.elte.hu
2012. Júl. 28., Szo, 18:34:43 CEST

Kedveseim!

A gólyatáborok előkészületeihez kiraktam pár blokk színes papírt, ollót,
ragasztót és tűzőgépet is a Déli Haliba. Az Északiban a fiókokban még
vannak eszközök. Amennyiben még szükség van bármilyen eszközre, jelezzétek
és adok.

1022-ben megráztam a tonert, még nyomtat, de mivel elég üres és nem leszek
Pesten, ezért hagyok kint egy új tonert mellette. Mielőtt bárki
önállósítaná magát és cserél, kérem, hívjon fel engem vagy Penét.
Középföldét megnézi Pene, mert nem igazán műkszik.
Északon Rozin és egy másik, kisebb nyomtatót is lehet használni.

FELHÍVNÁM A FIGYELMET A TAKARÉKOSSÁGRA!!!

További jó mentortábort, nyaralást és vakációt!
Vera
--
Ivancsó Veronika
Gazdasági elnökhelyettes