[Kepviselok] pályázat elnöki posztra

Berta Márton bertamarton at ttkhok.elte.hu
2012. Jún. 18., H, 12:39:53 CEST

...azért csak nem!
Viszont így legalább páran elolvassátok, hogy ezennel lemondok minden
delegáltságomról és a képviselői mandátumomról a vizsgaidőszak hatodik hét
csütörtök (jövő csütörtök, június 28) hajnali 3:03 perc 3 másodperces
hatállyal (tehát kb. egy nappal azelőtt, hogy megszűnne a jogviszonyom a
szakom elvégzése miatt...).

Az utód(ok)ról a mai Választmány/a következő KGy dönt(het).

Szóval ez most nem ilyen szentimentális búcsúzkodás (nem akarok
szivárványt hányni), és még egy darabig úgyis itt leszek.  Jó volt veletek
dolgozni, bulizni, és megtanulni tőletek számtalan olyan dolgot, ami
remélhetőleg akarva-akaratlanul hasznomra válik majd az életem hátralevő
néhányszor tíz évében.
Remélem, hogy munkámmal én is tudtam segíteni a hallgatók ügyén, és hogy
szükség esetén mindig tudtam valami előremozdító tettet produkálni.
legjobbakat,
bm