[Kepviselok] Pályázat Berta Márton-i posztra

Máté Csaba Sándor kollbiz at ttkhok.elte.hu
2012. Jún. 19., K, 11:38:59 CEST

...azért csak nem!

Mivel ma sikerült könnyes búcsút vennem a TO-tól és leadni az indexemet,
csütörtöktől nincs nekem sem jogviszonyom. Ezen okból kifolyólag én is
lemondok 2012.06.20 7:06-os (vagy ha úgy tetszik 6:66) hatállyal mind a
képviselőségemről, mind a kollégiumi biztosi posztról, így KolHök KGY
delegáltságom visszaszáll kedves elnök úrra. Én is élveztem veletek az
elmúlt két és fél évet, könnyes lesz a búcsú, de majd adok nektek
zsebkendőt...

Ez a gyászteljes esemény felveti az utódlás kérését is, akit érdekel a
kollégiumi biztosi poszt, az írjon nekem emilt a sampaat at gmail.com-ra,
avagy rendeljen egy felfújható szopóállarcot a neten, és postázza az NFK
címére a nevemmel. A reghéten majd tervezek tartani egy kisebb fejtágítást,
oda majdan várok minden érdeklődőt.

Mindenesetre nyilván nem szabadultok tőlem ilyen könnyen a mentortáborban
még az agyatokra fogok menni.

Mindenkinek egy kalappal a továbbiakhoz!

Tapi