[Kepviselok] Kulcsfelvételi jog + PENDRIVE

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2012. Már. 3., Szo, 17:21:28 CET

Sziasztok!

Aki nem elhalálozás miatt veszti el a tisztségét, az valószínűleg tudja
előre is, hogy meg fog szűnni a kulcsfelvételi joga és szól, ha szeretné,
hogy maradjon. Erről nem kell választmányi döntés, a Választmány kb.
másfél éve elnöki hatáskörbe utalta.

Most értesítettem mindenkit, az átadás-átvétel során mindenki adja tovább
ezt az információt az utódainak.

Üdv:
Dukán András Ferenc :)
Elnök