[Kepviselok] levlistak - valtozasok

Tabajdi Péter pene at ttkhok.elte.hu
2012. Május. 26., Szo, 08:58:04 CEST

Kedves listatagok, levlista tulajdonosok!

Szokás szerint újabb fajta spammel küzdünk, méghozzá olyasfélével,
aminek több feladója van és ezáltal kerüli meg a szűrőket. Amíg
nem sikerül ezt szerver szinten kiiktatni, addig is beállítottam
egyedileg minden levlistára két szűrőt ideiglenesen, ami azokon
mindenképpen megfogja az efféle próbálkozásokat.

Ezen felül az összes(!!!) levlistán beállítottam (egy minapi matekos
incidens miatt), hogy csak e-mailes megerősítés és adminisztrátori
engedélyezés után lehessen rájuk feliratkozni, majd e-mailt küldeni.
2010 elején kértem ezt először:p
http://ttkhok.elte.hu/pipermail/kepviselok/2010-February/007482.html

Plusz az összes TTK HÖK-ös és TTK HÖK-közeli levlistát és azok
archívumait is rendberaktam kettő kivételével (jutker és Nyuz
lista). Ez azt jelenti, hogy a 160 levlistánkból ~20 töröltetett
(Köztük
olyan "kincsek", mint a régi IK HÖK-ös, 3 levelet tartalmazó hjb
lista, a hasonlóan sok levelet számláló alapitvanyi gepterem
karbantarto lista stb. Persze 1-2, értelmes és számottevő
archívummal rendelkező lista megmarad az utókornak (blackcirrus,
ikkepviselok 2003-2004 stb.), de csak archívum szinten.)

Plusz a feleslegesen publikus listákat elrejtettem, és a maradék
listákból is csak azoknak maradt látható az archívuma, aminél úgy
gondoltam, hogy ez szükséges (évfolyamlisták, szacs és HÖK
munkacsoport listák, meg még pár egyéb). Ezek még mindig a szokásos
helyen fellelhetőek: http://ttkhok.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo

Kérném az összes levlistatulajdonost, ha a fenti linken a saját
listája/listái mellett nem lát leírás részt, akkor lépjen be a
listájára, és töltse ki itt, hogy mindenki számára egyértelmű legyen
mire is való az adott lista:
http://ttkhok.elte.hu/sites/default/files/levlistak2.jpg
Ezt én nem tudom megtenni.

Aki bármi egyéb problémát észlelne, vagy egyéb óhaja van, az
nyugodtan jelezze :)

udv,
--
Pene