[Kepviselok] levelezés

Tabajdi Péter informatikus at ttkhok.elte.hu
2012. Nov. 19., H, 07:33:30 CET

A levelezés ismét zavartalanul működik. És akkor még egyszer:

- a bejövő leveleket végig megkaptátok, nincs velük dolgotok.
- a kimenő, 2012. 11. 18. 22:00 és 2012. 11. 19. 07:30 között
elküldött leveleitek mind visszapattantak (kivéve, ha
@ttkhok.elte.hu vagy egyéb, köztudottan lokális, a TTK HÖK-ös
szerveren kezelt címre ment), küldjétek el őket újra.

üdv,