[Kepviselok] Corvinus taktika

Matematika szakterületi koordinátor - ELTE TTK HÖK matekszk at ttkhok.elte.hu
2012. Okt. 1., H, 21:53:43 CEST

Sziasztok!

Valóban félreérthető volt az üzenet.

Nem gondolom, hogy pontosan ezt a módszert kéne használnunk, arra
céloztam, hogy esetleg valami jutalmat adhatnánk a szavazóknak, pl., ha
sikerül valami szponzort rávennünk, akkor csokit, vagy esetleg egy kis
energiaitalt/üdítót.

Sajnos az emberek nem tudják, és nem értik meg, hogy az ő érdekük
szavazni. Ezt valahogy meg kell változtatnunk, mindenképpen, amint az
megvan, akkor semmi szükség nem lesz ilyen "cselek" bevetésére.
Addig azonban szerintem kénytelenek vagyunk megfontolni sok mindent...

Kuti

Kuti Péter, MATSZACS
Matematika szakterületi koordinátor
ELTE TTK HÖK