[Kepviselok] PhD létszámok

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2012. Okt. 6., Szo, 15:12:35 CEST

Sziasztok!

Csináltam egy rövid kimutatást az akkori állapotokról:
Összesen 7254 doktorandusz volt az országban (állami 3344)
Ezekből ELTE: 1531 (á 628)

  állami költséges összes  TTK 259 184 443  IK 31 30 61  PPK 54 129 183
TATK 21 52 73  BTK 227 420 647  AJK 36 88 124

És táblázat a kari eloszlásokról.
ELTE több mint 20%-a az országos létszámnak, államisokon belül hasonló de
kevesebb az arányunk (18%). ELTE-n belül engem megleptek a költségesek
eloszlása.

Üdv,
Bence

--