[Kepviselok] Beszámoló - gazdeh

Gazdasági elnökhelyettes - ELTE TTK HÖK gazdeh at ttkhok.elte.hu
2012. Okt. 7., V, 14:56:17 CEST

Sziasztok!

Csatolva és alant találjátok a beszámolómat. Keressetek bátran!

Üdv:
Dukán András Ferenc :)
gazdasági elnökhelyettes
ELTE TTK HÖK
E-mail: gazdeh at ttkhok.elte.hu
Facebook: http://facebook.com/eltettkhok
Telefon: (1) 372-2654
Mobil: +36-30-561-3913

Beszámoló (2012. október 7.)

1.  Rutinfeladatok
A gazdasági elnökhelyettes legfontosabb rutinmunkájának iramát úgy érzem
sikerült felvennem.  A hozzám érkező levelekre válaszoltam, a pályázatokat
továbbítottam a képviselőlistára, a pályázókkal telefonon is tartottam a
kapcsolatot.  Jelenleg  két pályázat nem került még elbírálásra, az egyik
a röplabda-terembérlés, a másik a Tortúra, ezek várhatóan tárgyalásra
kerülhetnek a hétfői Választmányon.
Az iktatásban segítettem Berninek, illetve némely esetben magam is
iktattam, amennyiben így hatékonyabb volt. Az iktatási jogosultságok
átállítása még a közeljövő feladatai közé tartozik, ugyanakkor a jelenlegi
rutin szerint az elnök nem végez a gyakorlatban iktatást, így nem okoz
fennakadást a jogosultság hiánya.
A Választmány ülésein kivétel nélkül megjelentem, egy esetben a
jegyzőkönyv vezetését is vállaltam a titkár kisasszony távollétében.
A leltári tárgyakat kérésre használatba adtam kiviteli engedély ellenében.
 Információim szerint minden visszakerült az ígért időpntra.

2. Elnök segítése
Pályázatomban leírtakhoz híven igyekeztem Ferdinandy Bencét
tehermentesíteni, számos általa rám bízott feladatot elláttam. Az elnöki
munka nagyon összetett, ezért az átadás-átvétel töltötte ki az elmúlt
időszak jelentős részét, mostanra gyakorlatilag befejeződött. A tárgyi
átadás-átvétel már hétfőn megtörtént, én is akkor vettem át Ivancsó
Veronikától a gazdasági elnökhelyettességet. Ezúton is köszönöm az ő
segítségét is, amit az elmúlt időszakban kaptam.

3. Költségvetés
Az elmúlt időszakban több kisebb rendezvény elszámolása sikeresen
lezajlott. A Gólyahajó, illetve az 5vös 5km is gyakorlatilag lezárult,
utóbbit a hétfői Választmány már tárgyalni is fogja várhatóan.  Előbbi
esetén megnehezíti az elszámolást, hogy 4 kar rendezvényéről van szó, de a
többi Kar ezidáig korrekt hozzáállást tanúsított, így véleményem szerint
könnyen le fog ez is zajlani. A rendezvények pénzügyileg szabályosan
zajlottak le az én meglátásom szerint, én magam is számos hasznos
tapasztalattal gazdagodtam.
A hét második felében megkaptuk a költségvetésünk viszonylag pontos
állását az EHÖK-ből, ezt véglegesítendő, tisztázandó a jövő héten
tervezünk leülni az EHÖK és a Kft. érintett személyeivel. A jövőben is
fontosnak tartanám az utalványozás kérdésének rendezését, ugyanis a
gazdálkodásunk a jelenlegi metódus szerint nem eléggé követhető és
átlátható. A gazdasági eljárásrenddel kapcsolatos koncepciónkra még nem
érkezett válasz.

4. Egyéb
A leltár-ellenőrzés a jövő utáni hétfőn fog várhatóan megtörténni. Itt még
problémát okozhat, hogy jelenleg nincsen közalkalmazottja a TTK HÖK-nek,
de Prikoszovich Mihály, irodavezető ez ügyben már egyeztetett a GMF
illetékeseivel. A jövő héten viszont a leltár miatt nagyon fontos, hogy ha
valakinél esetleg még van TTK HÖK tulajdonát képező eszköz, akkor jelezze
és hozza be minél előbb.
Időrendi bontást ezúttal nem csatolok a beszámolómhoz, hiszen a gazdasági
elnökhelyettes alapvetően nem üléseken való megjelenéssel foglalkozik.
Igyekeztem folyamatosan rendelkezésre állni, de szívesen veszek bármilyen
ötletet, ami megkönnyítené a HÖK belső működését infrastrukturális
szempontból, hiszen ez az egyik legfőbb feladatom.
Bármilyen kérdést, észrevételt örömmel veszek.

Budapest, 2012. október 7.

Dukán András Ferenc
gazdasági elnökhelyettes
ELTE TTK HÖK