[Kepviselok] beszámoló - mentorkord

ELTE TTK HÖK Mentorkoordinátor mentorkord at ttkhok.elte.hu
2012. Okt. 7., V, 17:06:32 CEST

Mentorkoordinátor beszámoló:

1. Tisztségviselői teendők

A kért cikket megírtam a TTK-s Nyúz tisztségviselői körkép rovatába,
megtiszteltetés hogy én lehettem az első aki bemutathatja munkáját a Nyúz
hasábjain.A tisztségviselői megbeszélésen részt vettem, az emailekre
válaszoltam, fogadóórámat megtartottam, valamint nekiláttam a
mentorkisokos felülvizsgálatának.

2. Mentortánc

A mentortánc betanítása elkezdődött (ezúton is szeretném megköszönni
Bozsér Bernadettnek, hogy elvállalta a koreográfia megalkotását és
betanítását, Nagy Katalinnak és Tóth Lászlónak pedig a betanítás során
végzett munkáját), az első próbán magam is résztvettem.

3. Utódnevelés

A képviselőlistára kiküldött felhívásra eddig ketten jelentkeztek (egyikük
egy már készülő mentorkoncepcióval), a képzés első alkalmára pénteken fog
sor kerülni.

--
Prikoszovich Mihály
ELTE TTK HÖK