[Kepviselok] [TTK-INFO] TTK HÖK Hírlevél - 2012. 10. 15.

ELTE TTK HÖK info at ttkhok.elte.hu
2012. Okt. 15., H, 18:59:29 CEST

Alább az ELTE TTK HÖK Hírlevelét olvashatjátok! Híreink a következők:

1. Fontos Neptun információk

2. Dékáni szünet

3. ELTE BGGYK-TTK Gólyabál

4. Diákigazolvány érvényesítés a TTK-n

_____

1. Fontos Neptun információk

Az ETR felület Október 31-én leáll. Minden ekkori adat átvezetésre kerül az
új Neptun rendszerbe.

A Neptun rendszer November 15-től lesz elérhető.

A köztes időben az ETR nem üzemel, valamint hallgatói jogviszony igazolást a
Tanulmányi Osztálynak csak Október 26-áig áll módjában kiadni.

A vizsgajelentkezések December 4. és 6. között indulnak meg.

Az új Neptun rendszerről bővebb leírást és oktató anyagokat a qter.elte.hu
és az e-learning rendszer fog nyújtani. Az új rendszerhez szükséges belépési
adatokról az ETR-ben és az ott rögzített e-mail címeken kaptok majd
értesítést.

2. Dékáni szünet

Dr. Surján Péter dékán úr 2012. október 27-re (szombati munkanapra) oktatási
szünetet
rendelt el.

3. ELTE BGGYK-TTK Gólyabál

Idén is megrendezésre kerül a nagy hagyományokkal rendelkező ELTE
Bárczi-TTK gólyabál október 19-én, most pénteken.

Az Élmény idén is garantált, hiszen fellép a BRAINS, SOERII&POOLEK, a HAPPY
GANG, és végül, de nem utolsó sorban egy SUPER meglepetés veNdég lEsz,
reMélhetőleg mindenki nagy örömére. A koncertek után a kiváló hangulatról,
és a fergeteges partyról az ELTE-s bulik állandó vendége, Dj Juhász Laci
gondoskodik majd. Jegyeket elővételben a TTK HÖK északi Hallgatói Irodájában
(0.75) vásárolhattok.

Csatlakozzatok a facebookon a legfrissebb infókért:

4. Diákigazolvány érvényesítés a TTK-n

Október 31-én ismét lejár a tavasszal érvényesített diákigazolványok
érvényessége. A  megszokott módon idén is lesz lehetőség a Lágymányosi
Campuson is beszerezni az aktuális matricát.

A Hallgatói Ügyfélfogadó Térben október 16-ától 19-éig, 9 és 17 óra között
érvényesíthetitek diákigazolványotokat az őszi félévre.

_____

Üdvözlettel:

az ELTE TTK HÖK csapata
Bármilyen kérdésetekkel keressétek tisztségviselőinket bizalommal!
http://ttkhok.elte.hu/tisztviselok
Kövessetek minket a facebook-on is: http://www.facebook.com/eltettkhok