[Kepviselok] neptun helpdesk

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2012. Okt. 29., H, 22:12:28 CET

Sziasztok!

Újabb infó: még néhány ember kapott értesítőt, hogy mikorra mehet, akik nem
kaptak, azok nem fognak tudni menni, próbáljátok meg terjeszteni az infót!

Tudom, hogy elég káoszos ami van, így is szerda óta naponta telefonálok
érte, remélem az átállás ennél jobban meg lesz szervezve és előkészítve és
kommunikálva... Amit legutóbb küldtem táblázatos tájékoztatót Neptunos
időpontokról, azt hirdessétek.

Üdv,
Bence

--