[Kepviselok] lemondás

ELTE TTK HA Gazdasági gazdasagi at alapitvany.elte.hu
2012. Sze. 4., K, 10:31:34 CEST

Kedves Képviselők!

Ezennel szeretném bejelenteni, hogy 2012. szeptember 9-cel lemondok a
Hallgatói Alapítvány titkári pozíciójáról. Augusztus 31. volt az utolsó
napom gazdasági vezetőként, a helyemet Móricz Fruzsina veszi át, tegnaptól
már őt lehet elérni a gazdasagi emailcímen és telefonon (ahogy az az
aláírásban is látható :)).
Örültem, hogy itt lehettem, sokat tanultam ez alatt az egy év alatt, ha
nem is szakmailag (a pénzügy a biológiától elég távol áll... :)), de
emberileg mindenképp.
Sok sikert kívánok a továbbiakban is, és bízom benne, hogy Fruzsival is
gond nélkül együtt tud majd működni a HÖK és az Alapítvány is.

Sziasztok:

Kugler Reni

Móricz Fruzsina
ELTE TTK Hallgatói Alapítvány
Pénzügyi-gazdasági és Pályázati vezető
mobil: 30/768-2921
fax: 1/381-2102
email: gazdasagi at alapitvany.elte.hu
postacím: 1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/C.