[Kepviselok] Fwd: Re: [Fizika2009] Időpontok

Ferdinandy Bence fbence at ttkhok.elte.hu
2012. Sze. 6., Cs, 20:49:33 CEST

Fyi
---------- Forwarded message ----------
From: "Gergely Németh" <ngergihun at gmail.com>
Date: 6 Sep 2012 18:48
Subject: Re: [Fizika2009] Időpontok
To: "Peter Romer" <romerpt at gmail.com>
Cc: <fizika2009 at ttkhok.elte.hu>

Szeva Rőmer! Szeva Nép!

Ezzel a levéllel közvetíteném Szőke Kálmán Benjamin szaktársunknak a jelen
helyzetről alkotott véleményét. Azért én adom ezt át nektek, mert sajna az
ő email szolgáltatójának meggyűlt a baja a levlistával.

Íme az idézet:
"http://www.facebook.com/eltettkhok/posts/430126557022987

Mivel fogalmam sincs hogy hol lehet gyors választ kapni egy ilyen kérdésre,
így a csodálatos facebook-hoz fordultam. A TTK HÖK oldalán elintézik
annyival a dolgot hogy kiraknak egy hírt hogy a rangsorolásos jelentkezés
meg lett hosszabbítva. XD
Elég szánalom hogy azt hiszik a +2 nappal megvan oldva minden. 2 éve is ez
volt folyamatosan és most is ez van, hogy nincs órarend, és jövőre is ez
lesz, amíg ott valahol a TO-n az órarendkészítők nem hajlandóak dolgozni is
nyáron. Akinek nem tetszik a helyzet nyugodtan írhat facebookon a témához."

Köszönöm, hogy elolvastátok.

Üdv.

Azért ne mondja nekem senki, hogy a reghét vége felé soha nem lehet tudni