[Kepviselok] Pályázat - matekszk

Tabajdi Péter pene at ttkhok.elte.hu
2012. Sze. 15., Szo, 11:29:59 CEST

a leveleket azért kapod meg, mert a kutipeter at ttkhok rajta van a
listán :) a kuti.peter at ttkhok viszont nincs. de már felvettelek az
előbb ezzel a címeddel is, így a továbbiakban tudsz levelet küldeni
arról is.

a képviselőséghez kötött címed a kutipeter at ttkhok, mivel ezt adtad
meg a jelentkezési lapon, és ez szerepelt is a listán. ezért kaptad
a leveleket, de mivel másikról akartál küldeni, ezért arról nem
ment.

remélem így már egyértelmű :)

udv,
--