[Kepviselok] Tabló fotózás

Molnár Zsolt mzsolt at ttkhok.elte.hu
2012. Sze. 24., H, 19:49:17 CEST

Kedves képviselők!

A holnapi és a holnaputáni tablófotózáshoz egy kis instrukció. Mivel a
technikai megvalósítás az én feladatom (fotózás), így engem keressetek
majd. Az eredetileg meghirdetett időpontok kedd 14-16 és szerda 12-14, de
mindkét nap 10 órától már elérhető leszek a Déli Haliban, valamint kedden
14-től, szerdán 12-től az Északi Haliban. A tisztségviselőknek kötelező a
dolog, az a képviselő aki szeretne magáról egyen "höktablós" képet, annak
opcionális, gyertek nyugodtan, jó lenne ha a képviselőkről is egység kép
tudna lenni a honlapon! :)
--
Molnár Zsolt
e-mail: mzsolt at ttkhok.elte.hu