[Kepviselok] Kritériumtárgy - pénteki megbeszélés alapján

Tabajdi Péter pene at gyogymatekgt.elte.hu
2013. Ápr. 8., H, 12:42:24 CEST

ha már kritériumtárgy a téma, érdemes lenne legalább elvi szinten
megállapodni arról, hogy pontosan mikor is írják a beiratkozók
ezeket a dolgozatokat. immáron két évre visszamenőleg volt ebből
probléma.

azt tudjuk, hogy "számunkra" hogyan lenne a legjobb, de csak meg
kéne kérdezni a népeket (ha még nem tettük volna meg). erre egy
facebook poll alkalmas lenne, legalábbis ha 100+ ember legalább
kitöltené. az is már jó képet adna.

főként a látható szigorítás miatt is szükséges lenne az, hogy
korrekt időpontban írhassák meg a beiratkozók, és kerüljük el azt a
helyzetet, hogy az ütközik például a kollégiumi beköltözéssel... de
az sem tiszta, hogy mi lenne számukra jobb: egy vagy több napon
írni? egyáltalán szeretnék a beiratkozás napján írni, amikor amúgy
is több órát "elvesznek az életükből" és halálra unják magukat (meg
éhesek et cetera)?

csatoltam egy képet. confirm/deny?