[Kepviselok] e-mail címek

Jancsó Tamás jtomi at ttkhok.elte.hu
2013. Ápr. 24., Sze, 20:39:12 CEST

Sziasztok!

Fontoljatok meg szerintem hosszú távon egy másik irányt, mert a
tapasztalataim szerint aki hökös, és ismeri az örül annak, hogy ki éppen a
szoceh, vagy taneh, vagy a kulbiz, de az átlag hallgatónak nem sokat
mondanak ezek. Lehet jobb lenne tanulmanyi@, meg rendezveny at ...
A rendbiz-ről meg lehet, hogy én vagyok az öreg, de nekem egészen más jut
eszembe, mint a rendezvények... :)

Szép napot!

Tomó