[Kepviselok] HÖOK mentorprogram

cassiopeia at ttkhok.elte.hu cassiopeia at ttkhok.elte.hu
2013. Ápr. 30., K, 12:09:52 CEST

Sziasztok!

Mint a program Budapesti régiókoordinátora, szeretnélek titeket megkérni,
hogy a hallgatók tájékoztatását tényleg vegyétek komolyan, mert szeretnénk
jó alapanyagból válogatni, hogy minél kompetensebb mentorok kerülhessenek
ki, így legyen normálisan lekommunikálva a hallgatók felé.

Emellett kijavítanám Fannit annyiban, hogy nem 1-2 mentoráltról van szó,
hanem 5-8 hallgatóról, ez a felvételizettek számától is függ.

Még szeretnék majd ezzel kapcsolatban reflektálni, de most vezetőképzőn
vagyok, így nincs túl sok időm erre, amint hazaértem, írok egy szélesebb
tájékoztatást, hogy pontosan mi is ez az egész.

Üdv,
Vivi