Környezettan tanári levlista

kornyszk at ttkhok.elte.hu kornyszk at ttkhok.elte.hu
2013. Dec. 15., V, 21:10:10 CET

Valóban én jeleztem. Szerintem célszerű lenne ha szacskó és a referens
is könnyen el tudná érni őket, hiszen ők is hallgatók akik jó, ha
tudnak kapni "szacskótól megszokott" e-maileket, ugyanakkor az sem baj
ha tanáris valami van, akkor a referens könnyen el tudja érni őket...

Koczur Szilvia
Környezettudományi Szakterületi Koordinátor
ELTE TTK HÖK

E-mail:  kornyszk at ttkhok.elte.hu
Telefon: (1) 372-25-00/6054
Mobil: +3630/5695966