[Kepviselok] Meghívó Küldöttgyűlésre - 2013. február 12. (kedd), 18:00, É 0.89

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2013. Feb. 8., P, 15:27:55 CET

Tisztelt Kuldottgyules!

Egyreszt szeretnek mindenkit emlekeztetni, hogy a Kuldottgyules szemelyi
kerdesek napirendi pontjaban elnokot is meg fogunk kiserelni valasztani,
ezert kernek mindenkit, hogy jojjon el es maradjon a KGY vegeig! A kevesbe
tapasztaltaknak mondom, hogy konnyen lehet h hajnalig leszunk, de eleg
szomoru lenne, ha ilyen fontos kerdes targyalasa hatarozatkeptelenseg okan
hiusulna meg.

A masik fontos dolog, amit akartam irni, hogy szavaznunk kell majd a
2012-es koltsegvetes elfogadasrol, ezert majd ezt kernem napirendre venni.

Szep hetveget mindenkinek!

Udv,
Bence