[Kepviselok] MMGV - A mentorrendszerről

Gazdasági elnökhelyettes - ELTE TTK HÖK gazdeh at ttkhok.elte.hu
2013. Feb. 10., V, 14:26:38 CET

Sziasztok!

Meglepően sokan írtak szöveges értékelést, pedig ugye ez nem volt kötelező
mező.

Úgy gondolom, hogy a lényeg ebben a hozzászólásban van, akár gólyatábort
szervezünk, akár mentorokat válogatunk, ezt mi mint képviselők és
tisztségviselők sokkal jobban kéne, hogy lássuk:

A mentorrendszerről és a gólyatáborról csak annyit, hogy szerintem nem
kellene feltétlenül minden program középpontjában lennie az ivászatnak, a
vetkőzésnek, vagy káromkodások ordibálásának. Én ettől még nem utáltam a
gólyatábort - habár néhány program kicsit durva volt nekem - és persze el
is mentem, de az ilyen híre miatt tudom, hogy sokan el sem jönnek,
és mivel ezek után azok mennek mentornak, akiknek ez bejön, ezért a
kevésbé ivós-vetkőzős dolgokat kedvelő emberekből nemigen lesznek
mentorok, és nem tud változni a dolog. (plusz, olyanokat hallottam a
mentortáborokról, hogy azok ilyen szempontból még durvábbak, habár erről
nincs saját tapasztalatom.

Az, hogy az összes haverod szerint jó egy gólyatábor vagy hogy szerintük
nem durvák a feladatok,az azért van, mert azok jönnek a közélet közelébe,
akiket nem riasztunk el a gólyatáborral és amúgy meg azokkal barátkozol,
akik hozzád hasonlók.

Üdv:
Dukán András Ferenc :)
gazdasági elnökhelyettes