[Kepviselok] Alapszabály módosítás - előterjesztés

Gazdasági elnökhelyettes - ELTE TTK HÖK gazdeh at ttkhok.elte.hu
2013. Feb. 11., H, 10:35:26 CET

Sziasztok!

Korrektúráztam a módosításokat. 2 dolog kimaradt a hétvégén megbeszéltek
közül, azokat beleírtam pluszba, a többi technikai jellegű módosítás.

Egy helyen szerepel lényeges módosítás, ez a küldöttgyűlés létszáma, az én
javaslatom szerint ez 38 fő lenne.

Miért lenne jobb szerintem kisebb Küldöttgyűlés:
- Növelné a képviselőség értékét és mivel a minimális bekerüléshez
szükséges 15% nem változna, a póttagok száma megnőne. Ezáltal a
képviselőlistára felkerülnének ugyanúgy a póttagok, a SZACS-ok életébe
bekapcsolódhatnának, de remélhetőleg nem lenne csonka Küldöttgyűlésünk már
februárban, ha az emberek nem azt éreznék, hogy aki a választáson elér
15%-ot az előbb-utóbb úgyis képviselő lesz.
- Szükségessé teszi a választási rendszer átstruktúrálását, ha a
szakterületek aránya extrém módon felborulna.

A saját javaslatom alapján tarthatnánk egy szimpátiaszavazást az
Alapszabály-módosítás napirendi pont elején 38 és 42 (illetve akár 40)
főről is. Amennyiben a 42 (vagy a 40) kapja a legtöbb támogatót én a saját
javaslatomtól elállok.

Üdv:
Dukán András Ferenc :)
gazdasági elnökhelyettes