[Kepviselok] Munkahétvégére készülve

Péter Kuti kuti.peter at gyogymatekgt.elte.hu
2013. Feb. 10., V, 01:31:11 CET

Sziasztok!

Este 10-ig, de milyen jó hangulatban! :D

A holnapi nap témái:
- Ügyrendek (KGy, Vm, SzaB-ok) átnézése, tökéletesítése
- A HÖK gazdálkodásának lehető legnagyobb mértékben nyilvánossá
tétele, és ennek a hallgatók irányában történő kommunikációja
- A HÖK kívülről és belülről való barátságosabbá tételére koncepció
kidolgozása (Tomóval ebben egyetértek, akkor megy jól a dolog, és
akkor van értelme egyáltalán itt csinálni bármit is, ha örömmel
csináljuk :) )

Persze felmerülhetnek még más kérdések is, sőt, külön örülnék, ha
valaki eljönne konkrét ötlettel, hogy min kéne ötletelni/dolgozni,
mindig van hova fejlődni rengeteg téren. :)

Várunk mindenkit 11 körültől, akár csak egy-két órára, vagy amennyire
éppen ideje van, a zenéről DJ Alapelnök, a látványos show-ról a Mr.
Informatics évek óta veretlen nyertese, a hangulatról pedig
személyesen Hókuszpók gondoskodik (esetleg néha egy szolidan túlsúlyos
törpe közreműködésével). :)

Kuti