[Kepviselok] Költségvetés beszámoló

Gazdasági elnökhelyettes - ELTE TTK HÖK gazdeh at ttkhok.elte.hu
2013. Feb. 12., K, 13:13:48 CET

Sziasztok!

Csatolva küldöm a 2012. év költségvetési beszámolóját. Igyekeztem mindent
érthetően és világosan megírni, az alapját az EHÖK-ből tegnap megkapott
analitika adja, amely több körben vált véglegessé, tehát ez már alapvetően
EHÖK-kel egyeztetett költéseket tartalmaz.

Kérdéseket, észrevételeket örömmel fogadom, akár e-mailben, akár az ülésen.

Bence már javasolta a napirendi pont felvételét, én is javaslom, de nem
tartom égetően sürgősnek, február 28-ig kell elfogadni, addig össze lehet
hívni a KGY-t akár újra, amennyiben úgy érzitek, hogy szoros a határidő.
Ahogy a végén is leírom, ez a csúszás a jelenlegi gazdálkodási
rendszerből, nem a saját vagy a TTK HÖK hibájából fakad. A gyorsabb
elkészülés érdekében a szerkezet és a szöveges rész alapvetően a tavalyi
beszámolón alapszik.

Üdvözlettel:
Dukán András Ferenc :)
gazdasági elnökhelyettes